Τρίτη 29 Ιουλίου 2008

έξοδος από το εγώ



Το νησί στη λίμνη

Θεέ μου, Αφροδίτη, Ερμή, πάτρωνα του κλέφτη,
Δώστε μου, σας θερμοπαρακαλώ, ένα μικρό καπνοπουλειό, σαν το θελήστε,
Με τα μικρά στιλπνά κουτιά
στοιβαγμένα τακτικά στα ράφια
Και τον ανάριο μυρωδάτο ταμπάκο
και το τουμπεκί,
Και το ξανθό Βιρτζίνια,
χύμα κάτω απ'το τζάμι που γυαλίζει,
Και μιαν όχι και τόσο λαδωμένη ζυγαριά,
Και τα πουτανάκια σταματώντας στο πέρασμα για καμιά κουβέντα,
να πούνε το λογάκι τους, και για να φτιάξουν τα μαλλάκια τους μια στάλα.
Θεέ μου, Αφροδίτη, Ερμή, πάτρωνα του κλέφτη,
Δανείστε μου ένα μικρό καπνοπουλειό,
ή στρώστε με σ'όποιο επάγγελμα
Εχτός από το κερατένιο τούτο επάγγελμα του λογοτέχνη,
που όλη την ώρα σου ζητά νά'χεις μυαλό.

Ezra Pound

Μετ. Γ.Σεφέρης
"Αντιγραφές"
Εκδ. Ίκαρος, 1978

2 σχόλια:

Alpha είπε...

ωραίο blog

ιδιαίτερο

είναι νυχτερινό όμως με όχι με σκοτεινό τρόπο

σα nick cave

και τέλεια τα μάτια του σκύλου

lapsus memoriae είπε...

ευχαριστώ σας για την επίσκεψη και τα καλά σας λόγια...